Topp 100 Alternativer Handels Blogger


Top 10 Option Trading Blogs. There er noen gode handelsblogger der ute i disse dager, og antall bloggere ser ut til å være raskt voksende. Det er noen bloggere som jeg leser med jevne mellomrom. Disse gutta er crme de le crme av alternativ bloggere som gi god markedsanalyse, handelsideer og pedagogiske innlegg jeg ønsket å sette sammen denne listen over topp 10 alternativ handelsbloggere som en ressurs for andre handelsmenn å bruke Noen av disse du kanskje har hørt om, noen kan være nye for deg jeg har skapt listen basert på en rekke faktorer, inkludert hvor nyttig jeg finner sine blogger og deres generelle popularitet. Sjekk dem ut og gi meg beskjed hvis du tror jeg har savnet noen. De fleste av disse gutta er på Twitter, og jeg har satt opp en liste hvor du kan følg dem.1 Alternativ Pit Mark Sebastien. Option Pit drives av Mark Sebastian, en tidligere markedsfører på både Chicago Board Options Exchange og American Stock Exchange Option Pit er en fantastisk ressurs for opsjonshandlere og blogemner fokusere al Ot på underforstått volatilitet, slik at du kan forstå hvorfor jeg liker det. En av de store tingene om Option Pit er at det er nytt innhold ganske mye hver dag, og det er alt av høy kvalitet. Mark er også en vanlig på CNBC Jeg besøker dette nettstedet hver dag .2 Alternativer Hawk Joe Kunkle. Options Hawk er et annet alternativ trading site som har et stort fokus på handel implisitt volatilitet Joe Kunkle er mannen bak Options Hawk merkevaren og mens han ikke posterer på sin blogg så regelmessig som noen andre i denne listen Når han gjør innlegg, er det alt super informativt med mange handlebare ideer. Han er veldig responsiv hvis du har spørsmål, men ikke ta det som en lisens for å bombe ham med spørsmål. 3 Sheridan Option Mentoring Dan Sheridan. Sheridan er Sheridan Godfaren av opsjonsutdanning og har vært i bransjen lenger enn stort sett alle. Virkelig kjenner hans ting og gir flott, gratis innhold på bloggen. Det er også mange av hans videoer på CBOE-nettsiden, hvis du har tid til å sjekke dem Du vil ikke angre på det.4 Lazy Trader Lazy Trader. Lazy Trader er en super fin fyr. Hans blogg er fylt med handelsrelaterte tips om emner som psykologi, pengehåndtering og risikostyring. Han legger også inn sine handler på nettstedet og gir en oppdatering på hvordan de utfører hver helg. Han fokuserer hovedsakelig på kredittspreads og jernkondorer, men har også mye informasjon om andre strategier. Jeg gjorde et gjestepost for Lazy Trader en gang som du kan sjekke ut her.5 Alternativ Alpha Kirk Du Plessis. Kirk fra Option Alpha er gå til fyren for nybegynnere som ønsker å lære opsjonshandel Hans blogarkiv og ressursavdeling er omfattende og fylt med spennende godbidder. Han handler rent kredittspread, jernkondorer og nakne putter og calls.6 Stabile alternativer Kim Klaiman. Steady Options, drevet av Kim Klaiman med bidrag fra Mark Wolfinger, er et flott sted å besøke hver uke eller så. Store artikler om må lese emner.7 Investere med alternativer Steven Place. En annen god nettside til vi sitte på ukentlig basis Investering med opsjoner grunnlegger Steven Place er en flott lærer om å bringe komplekse emner inn i et lettforståelig format. Blogginnlegg er informativ og er flott for mellomstore handlere eller nybegynnere som ønsker å utvide sin nåværende kunnskapsbase.8 VIX og Mer Bill Luby. While teknisk ikke en ren alternativer trading blogg, VIX og More er nummer én ressurs på alle ting volatilitet. Enhver alternativ trader verdt hans salt trenger å ha en solid forståelse av volatilitet Jeg har lært mye av innleggene jeg har les så langt og kan ikke vente å dykke inn i resten av dem.9 Den blå collar investoren Alan Ellman. Alan Ellman fra The Blue Collar Investor er trolig den fremste ekspert på dekket samtaler. Han har skrevet 5 bøker som har gode anmeldelser på Amazon Allan er veldig populær blant risikovennlige investorer som ser på alternativer som en måte å generere en stabil, lav risiko inntekt. Ingen sprø høyflygende handler her, bare solid råd for langsiktige investorer.10 Sassy O Rachel Shasha. Rachel fra Sassy-opsjonene gir gode markedskommentarer og handelsideer, absolutt verdt å lese hver uke. Så det er mine Top 10 Option Trading Blogger, jeg er sikker på at dette vil skape en del kontrovers som ligner på mine Top 25 Traders på Twitter-innlegg Gi meg beskjed i kommentarfeltet hvis du tror jeg savnet noen. Husk å dele dette innlegget på Twitter, Facebook og Google Plus ved hjelp av knappene til venstre. Husk å sjekke tilbake til bloggen regelmessig over neste noen uker som jeg vil annonsere en leserkonkurranse med massevis av kule gavekort soon. Related Posts. Det er min daglige mest hver eneste dag bare for å lese hans tanker om dagens markedsforhold Det er bare den ene artikkelen om dagen, men fyren Det er veldig bra å oppsummere alt som skjer rundt om i verden, og han kaller det alltid som han føler at det er, enten Bullish, Bearish eller Neutral, uten sukker koding eller sikring av sitt språk. Veldig smart trader og modig blogger. Det er en bra takk Lazy Trader Jeg forstod ikke at han postet hver dag. Veldig takk for dem. Ingen bekymringer Alan, håper det hjelper deg. Opptak Trading sier. Veldig innsikt Når du skriver innhold, må vi tenke på hva andre vil like å se et nytt alternativ trading tipping nettsted som er oppdatert, hold tipsene jeg har abonnert via e-post, så dårlig være tilbake. Topp 100 Options Trading Blogs. Lastly, et bevist handelssystem for ukentlige alternativer som regelmessig gir resultater. Alternativer oppfordres til at telefonsamtalen Antall samler inn noen fremtidig eiendom, samt ideelle online-valghandelstjeneste, at tiden kan vises optimalt. dette degene kan spesifikt lagres utenfor den europeiske økonomiske plasseringen. Det binære handelssignalfirmaet vi har notert på vårt nettsted, er av høyeste sporrekord, så du kan være sikker på at alle handelssignaler de gir, er av premium, så vel som kommer fra en av de mest dyktige meglerne og også handelsmenn på markedet. For å faktisk skaffe seg og forstå forståelse rett inn i handel, gir levende handelssignaler deg muligheten til å sitte på en handelssesjon ved hjelp av sanntids videoklipp hvor du kan oppdage bare hvordan investorer sjekker ut mønstre samt gjøre handler med dem, live. Through våre testamente av PIP365 s signal løsning, fant det å være en o Utestående binærvalgsignalløsning som ga oss god fleksibilitet, både under automatiserte og halvautomatiske yrker utført med meglerens detaljer til disse handelsstykkene. I motsetning til de andre bitcoin-finansierte meglerne som regner med proprietære plattformer, driver BeastOptions tredjeparts TRADOLOGISK trading platform, som gir en personlig frontend som er en lett, høy ytelse rette for web-basert eller mobil system trading. Terry s Tips aksjeopsjoner Trading Blog. March 15th, 2017.First, jeg vil rapportere det De 9 faktiske opsjonsporteføljene utført på Terry s Tips har fått en kompositt 24 9 så langt i 2017 Det har vært et godt år så langt for markedet, men det betyr at SPY er oppe bare 5 2, så vi har gjort 4 ganger bedre Kanskje det ville være en god tid for deg å ta en titt på de nøyaktige posisjonene og strategiene vi bruker for å ringe opp slike gevinster. Jeg la merke til at verdien av noen av våre porteføljer var i endring etter markedet for de underliggende Ingenting var klart. Verdien av alternativene endret seg etter 4 00 EST nær handel. Jeg gjorde et Google-søk for å finne en liste over alternativer som handlet etter timer, og kom opp ganske tom. Men nå har jeg funnet listen, og vil dele det med deg bare i tilfelle du vil spille for ytterligere 15 minutter etter avslutningen av handelen hver dag. Valg av hvilken handel etter timer frem til 4 15. Siden valgverdier er avledet fra prisen på den underliggende aksjen eller ETP Exchange Traded Product, når den underliggende stopper trading, bør det ikke være grunn til alternativer for å fortsette å handle. Men flere og flere underlag blir nå handlet på ettertid, og for få få alternativer fortsetter trading også, i hvert fall til 4 15 EST. Options for følgende symboler handler ytterligere 15 minutter etter avslutningen av trading DBA, DBB, DBC, DBO, DIA, EFA, EEM, GAZ, IWM, IWN, IWO, IWV, JJC, KBE, KRE, MDY , MLPN, MOO, NDX, OEF, OIL, QQQ, SLX, SPY, SVXY, UNG, UUP, UVXY, VIIX, VIXY, VXX, VXZ, XHB, XLB, XLE, XLF, XLI, XLK, XLP, XLU, XLV, XLY, XME, XRT. Mesteparten av disse symbolene er. Mark 13th, 2017. Siste uke foreslo jeg en bearish spread på Tesla som ville gjøre 67 i 49 dager. lageret har falt ca 7 siden da, og spredningen som jeg plasserte har allerede hentet 30 i en enkelt uke, jeg er fristet til å lukke den ut og ta fortjenesten, men jeg tror jeg vil vente det ut og gjerne samle hele 67 i seks uker. I dag rapporterer jeg om et spred jeg plasserte på Ford F på fredag ​​da aksjen handlet på 12 54. Slik lager 40 i 45 dager med et spill på Ford. Alle artikler har blitt publisert i det siste som er bullish på Ford , inkludert Ford og dens 4 8 dividendavkastning og Ford Break-Out Ahead. På fredag ​​da F var trading på 12 54, laget jeg a. De 9 faktiske porteføljene utført av Terry s Tips har en flott 2017 så langt. Deres komposittverdien har økt 23 8 for året, omtrent 4 ganger så stor som det samlede markedet SPY har avansert. Den grunnleggende strategien som brukes av de fleste av disse portfoliene os er å satse på hva selskapet vant t gjøre i stedet for hva det vil gjøre Mesteparten av tiden innebærer det å plukke et blue chip selskap som du virkelig liker, spesielt en som betaler et stort utbytte, og veddemål at det vant t faller veldig mye Du bryr deg ikke om det går opp eller forblir flatt Du vil bare ikke ha det til å falle mer enn noen få poeng mens du holder valgposisjonene dine. I dag vil jeg gjerne tilby en annen type innsats basert på det som er populært Selskapet kan ikke gjøre Selskapet er Tesla TSLA, og det vi tror det ikke vil gjøre er å flytte mye høyere enn det er akkurat nå, i hvert fall de neste månedene. Hvordan lager 27 i 45 dager med et spill på Tesla. Tesla er et selskap som har tusenvis av lidenskapelige støttespillere. De har budt opp. En av mine favorittalternativspill er å velge et selskap jeg liker eller en som flere mennesker jeg respekterer, og satse på at det i det minste vil bli flatt til De neste månedene Faktisk, mesteparten av tiden, kan jeg finne et spredning som vil gi en god gevinst selv om th e aksjer faller med noen få dollar mens jeg holder spredningen. I dag vil jeg dele en investering vi plasserte i en Terry s Tipsportefølje bare i går. For øvrig har porteføljen i likhet med lignende spredninger i fire andre selskaper vi liker, og det har vunnet over 20 i de første to månedene av 2017 Vi har allerede lukket ut to sprer tidlig og reinvestert kontanter i nye skuespill. Porteføljen er på mål for å skape over 100 for året, og den er tilgjengelig for Auto-Trade på thinkorswim for alle Ikke interessert i å plassere handelen selv. Hvordan lage 50 i 5 måneder med alternativer på Celgene. Ikke bare er CELG på mange analytikere Toppvalg for 2017-listen, men flere nyere søkende Alpha-bidragsytere har bedt selskapets virksomhet og fremtid. En artikkel sa Få bioteknologiske bekymringer med stor kapasitet har en klarere inntekts - og vekstbane i løpet av de neste 3-5 årene enn Celgene. 20. februar 2017. I dag vil jeg dele en ide som vi bruker i en av våre Terry s Tips-porteføljer Vi start redegjorde for denne porteføljen 4. januar 2017, og i løpet av de første seks ukene har porteføljen fått 30 etter provisjoner. Det virker ut til om lag 250 for hele året hvis vi kan opprettholde den gjennomsnittlige gevinsten vi nok ikke kan holde opp, men det sikkert er en god start og en positiv påtegning for den grunnleggende ideen. Bruke Investors Business Daily til å lage en Options Strategy. IBD publiserer en liste som den kaller sin Top 50 Den består av selskaper som har et positivt momentum Vår ide er å sjekke dette liste for selskaper som vi spesielt liker av grunnleggende årsaker i tillegg til momentumfaktoren Når vi har valgt noen favoritter, gjør vi ved hjelp av alternativer som vil gi en god gevinst dersom aksjen forblir minst flat i de neste 45 60 dagene I de fleste tilfeller , aksjen kan faktisk falle litt, og vi vil fortsatt gjøre vår maksimale gevinst. De første 4 selskapene vi valgte fra IBDs Top50-liste var 5. februar 2017. Om en måned siden foreslo jeg en opsjonsspredning på Aetna AET som tjente en fortjeneste på 23 etter kommisjoner om to uker Det fungerte som vi hadde håpet Så for to uker siden foreslo jeg et annet spill på AET som ville gjøre 40 i to uker som slutter i fredags hvis AET endte til enhver pris mellom 113 og 131. 122 50 på fredag, og de av oss som laget denne handelen feirer 40 seier Se siste blogginnlegg for detaljer om denne handelen. I dag foreslår jeg en lignende handel på Apple AAPL. Det gir en lavere potensiell gevinst, men lager kan falle i pris med ca 9 og gevinsten vil fortsatt komme deg. En oppdatering på vår siste handel og en ny på AAPL. Denne handel på APPL vil bare gi omtrent 30 etter provisjoner, og du må vente seks måneder til få det, men aksjen kan falle over 8 i løpet av den tiden, og du vil fremdeles gjøre din 30. januar 20, 2017. For noen dager siden sendte jeg deg et notat som viser hvordan du kan gjøre 23 på en opsjonsspredning på Aetna AET hvis aksjen stengte til enhver pris over 118 i dag. Da handlet det på 122 67. Dagen er ikke ennå o ver nå, men AET handler på 122 med en time for å gå til lukking, så det virker trygt å si at de 23 vil bli nydt av alle som satte handelen. I dag vil jeg foreslå en annen handel på AET som vil avslutte to uker fra i dag Det vil gjøre 40 på. januar 11, 2017. Vi er alltid på utkikk etter uvanlige alternativpriser som kan tyde på en bedre enn vanlig investeringsmulighet. Jeg vil gjerne dele en av de siste mulighetene med deg, en jeg personlig handlet på og sendt videre til Terry s Tips abonnenter sist lørdag Det involverer det ærverdige forsikringsselskapet Aetna. En interessant kortvarig spill på Aetna AET. Denne uken ser vi på Aetna AET, et helsevesenet selskap If du sjekker ut diagrammet sitt, du kan se at det ikke historisk gjør store trekk i begge retninger, spesielt ned. Januar 3., 2017. I dag satte vi opp en ny portefølje hos Terry s Tips som jeg vil fortelle deg om It er vår mest konservative av 9 porteføljer Det består av å velge 5 blue chip selskaper som betaler utbytte mellom 2 og 3 6 og som vises på minst to toppanalytikere topp 10 lister for 2017 Denne porteføljen er designet for å vinne 30 for året, og vi kan på forhånd vite nøyaktig hva hver av de 5 spreads vil gjøre på forhånd For de fleste av disse selskapene, kan de falle med 10 i løpet av året, og vi vil fortsatt gjøre vår 30 gevinst. Vi gjentar også vårt beste tilbud om å komme ombord før 11. januar ruller rundt. Hvordan lager 30 på 5 Blue-Chip-selskaper i 2017 Selv om de faller med 10.Spredningene vi snakker om, er vertikale sette kredittspread Når du har funnet et selskap du liker, velger du en aksjekurs som gjelder. 30. januar 2016. For å feire det kommende nyttår, gjør jeg det beste tilbudet om å komme ombord som jeg noen gang har tilbudt. Det er tidsbegrenset. Ikke gå glipp av. Invester deg selv i 2017 til laveste pris noensinne. Gaver er unlupped Det nye året er over oss Start det ut ved å gjøre noe virkelig gå od for deg selv og dine kjære. Årets begynnelse er en tradisjonell tid for vedtak og målstilling. Det er en perfekt tid til å gjøre noen seriøs tenkning om din økonomiske fremtid. Jeg tror at den beste investeringen du noensinne kan gjøre er, er å investere i deg selv, uansett hva din økonomiske situasjon kan være Læring en aksjeopsjons investeringsstrategi er en billig måte å gjøre nettopp det. Som vår New Years gave til deg, tilbyr vi vår service til laveste pris i historien til vårt selskap Hvis du noen gang anses å bli en Terry s Tips Insider, ville dette være den absolutt beste tiden å gjøre det. Les videre. Lag 36 En Duffer s Guide til Breaking Par i markedet hvert år i gode år og dårlige. Denne boken kan ikke forbedre golfspillet ditt, men det kan endre din økonomiske situasjon, slik at du får mer tid til greener og fairways og noen ganger skogen. Les mer hvorfor Dr Allen mener at 10K-strategien er mindre risikabel enn å eie aksjer eller verdipapirfond, og hvorfor det er esp Ekstremt passende for IRA. Success Stories. I har vært trading aksjemarkedene med mange forskjellige strategier i over 40 år Terry Allen s strategier har vært de mest konsekvente pengemakerne for meg. Jeg brukte dem i løpet av 2008-smelten, for å tjene over 50 årlig avkastning, mens alle mine naboer gråt om deres tap. Thinkorswim, Divisjon av TD AMERITRADE, Inc og Terry s Tips er separate, ikke-tilknyttede selskaper og er ikke ansvarlige for hverandres tjenester og produkter. Copyright 2001-2017 Terry s Tips Aksjeopsjoner Trading Blog Terry s Tips, Inc dba Terry s Tips.

Comments

Popular Posts