Millionær Forex Tradere Liste


Millionærer i forex. Det er mange som har gjort sine formuer i forex. Den største halen i historien er hvordan Gorge Soros gjorde sin formue. Ingen George Soros Vs Det britiske pundet. I 1992 ble britiske pundskursen mot andre europeiske valutaer løst av Bank of England For å opprettholde denne verdien satte banken sin rente på et høyt nivå, lik det som Tyskland hadde. Tysklands høye renter var imidlertid hensiktsmessige for en robust økonomi som trengte en nedkjøling for å hindre en spike I inflasjon var Storbritannia i motsatt situasjon, med sin økonomi i doldrums. En ungarsk innvandrer oppdaget denne situasjonen, bestemte seg for at det var uholdbart og solgt kort 10 milliarder pund. Han lagde 1 milliarder dollar. Hans navn er George Soros. Ingen 2 Stanley Druckenmiller spill på Mark - Twice. Stanley Druckenmiller laget millioner ved å lage to lange spill i samme valuta mens han jobbet som handelsmann for George Soros Quantum Fund. Druckenmiller s første innsats kom da t han falt Berlinmur Den oppfattede vanskeligheten med gjenforening mellom Øst-og Vest-Tyskland hadde deprimert det tyske market til et nivå som Druckenmiller trodde ekstremt. Han satte opp en multimillion-dollar-innsats på et fremtidig rally før Soros fortalte ham å øke kjøpet til 2 milliarder tyske merker Ting spilte i henhold til planen og den lange posisjonen var verdt millioner av dollar, og bidro til å presse avkastningen til Quantum Fundet over 60. Muligens på grunn av suksessen til hans første innsats, gjorde Druckenmiller også det tyske merket en integrert del av Den største valutahandelen i historien Noen år senere, mens Soros var opptatt av å bryte Bank of England, gikk Druckenmiller lenge i marken på antagelsen om at nedfallet fra sjefen sin ville slå britiske pund mot marken Druckenmiller var selvsikker at han og Soros hadde rett og viste dette ved å kjøpe britiske aksjer. Han trodde at Storbritannia måtte kutte utlånsrenter og dermed stimulere virksomheten og th ved det billigere pundet ville faktisk bety mer eksport sammenlignet med europeiske rivaler. Etter denne samme tenningen kjøpte Druckenmiller tyske obligasjoner på forventning om at investorer ville flytte til obligasjoner da tyske aksjer viste mindre vekst enn britene. Det var en veldig komplett handel som økte betydelig til fortjenesten til Soros hovedspill mot pundet. Ingen 3 Andy Krieger Vs Kiwi. I 1987 var Andy Krieger, en 32-årig pengehandler hos Bankers Trust, nøye med å se på valutaene som stod mot dollar etter den svarte Mandagskrasj Etter hvert som investorer og bedrifter sprang ut av amerikanske dollar og til andre valutaer som hadde fått mindre skade i markedskrasjet, måtte det være noen valutaer som ville bli fundamentalt overvurdert, noe som skaper en god mulighet for arbitrage. Valutaen Krieger var rettet mot New Zealand dollar, også kjent som kiwi. Ved hjelp av de relativt nye teknikkene som tilbys av alternativer, tok Krieger en kort posisjon mot kiwi verdt hundrevis av millioner Faktisk ble hans salgsordrer sagt å overstige pengemengden til New Zealand. Kiwi falt kraftig som salgstrykk kombinert med mangel på valuta i omløp. Det var mellom 3 og 5 tap mens Krieger gjorde millioner for sine arbeidsgivere. En del av legenden forteller at en bekymret New Zealand-regjeringens offisielle ringer opp Krieger sjefer og truer Bankers Trust for å prøve å få Krieger ut av kiwi. Krieger forlot senere Bankers Trust for å jobbe for George Soros. Situasjoner som den som er beskrevet tidligere, er ikke en svart svan fra fortiden. Pressen er fylt med historier om valutaer som er overvaluert, blir gjenopprettet til virkelig verdi i den siste europeiske krisen. Forex-spillere brakte verdien av euroen ned da den ble overvurdert fra 1 3654 i april 14 2010 til 1 1925 8. juni 2010, - 12 7 og sikkerhetskopiere igjen når den ble solgt fra 1 1925 8. juni 2010 til 1 3276 6. august 2010, 11 3 Sentralbankintervensjon for å nå en desi rød verdi har heller ikke forsvunnet, som de siste handlinger fra sentralbanken i Japan og sentralbanken i Kina viser. Å begrense et fall eller en økning er ikke bare et spørsmål om flaks, disipliner og strategier basert på teknisk analyse bidrar til å forstå kort langsiktige fluktuasjoner i en valuta, mens virkelig verdi tiltak, for eksempel Big Mac Index, bidrar til å oppdage valutaer som er vekk fra deres underliggende verdi, og som vil konvergere til den prisen på lang sikt. Topp 5 mest vellykkede Forex Traders Ever. If du vil være den beste, du må lære fra det beste Det samme gjelder for valutamarkedet Her er de 5 mest suksessfulle handelsmennene i valutamarkedet som du bør vite om .1 Bill Lipschutz. I New York har Bill alltid utmerket seg i matematikk og var en klar student totalt Han tjente en BA i Cornell College i Fine Arts og deretter en mastergrad i Finance tilbake i 1982 Bortsett fra akademikere, likte Bill å lese hva han kunne finne om aksjen en d Forex-markedet Det sies at han under sitt opphold i Cornell investerte 12000 i aksjer, som han forvandlet til 250.000 på bare et par måneder, i stor grad takket være sin omfattende kunnskap om aksjemarkedet. Han mistet imidlertid raskt pengene sine til aksjer på grunn av den uberegnelige karakteren av virksomheten etter dette tapet, flyttet han til en mer stabil form for handel med forexen. I dag er Bill en kjent forex-handelsmann i finanssektoren. Han er kjent for å ha laget over 300 millioner i en enkelt år fra handel på forexmarkedet alene.2 George Soros. En utdannet fra LSE London School of Economics, George har ødelagt poster i finanssektoren. Han lagde 1 milliard dollar på bare en dag fra en enkelt transaksjon. Dette fikk ham mye av presse og han ble merket som mannen som brøt Bank of England, har skiftet over 10 milliarder dollar til sterling ut av Storbritannia. Han har skrevet mange bøker om å investere, og er også en filantrop, som har donert over 7 milliarder kroner i veldedighet av personlige besparelser i løpet av hans eksistens.3 John R. Taylor, Jr. En kandidat fra Princeton University, John startet i finanssektoren som en politisk analytiker for Chemical Bank Bare ett år inn i jobben ble han forexanalytiker for banken som viste seg å være en fantastisk mulighet for ham å bygge et nettverk i valutamarkedet. John er den stolte eieren av FX-konsepter, et valutahåndteringsfirma, og driver det med suksess til denne dagen. Han er også ansett som en banebryter for computerstøttet valutahandel systemer, utvikler forex-modeller for effektiv online trading.4 Stanley Druckenmiller. Stanley startet som oljeanalytiker for Pittsburgh National Bank Etter å ha uteksaminert fra Bowdoin College, endret Stanley mange jobber. Først forlot han PNB for å skape Duquesne Capital Management i år 1981 , og da begynte han å jobbe for George Soros i 1988. Arbeidet med George Soros viste seg å være utmerket for Stanley, fordi han ikke bare fikk over 30 avkastning i Quantum Fund, han også c tildelt avtalen som tjente både ham og Soros over 1 milliard dette var avtalen som brøt Bank of England. Han kom tilbake til Duquesne i 2000 og jobber nå på heltid der han også har startet en ideell organisasjon dedikert til å utdanne folk av alle aldre.5 Andrew Krieger. En utdannet av den prestisjefylte Wharton Business School ved University of Pennsylvania, Andrew vokste til berømmelse da han solgte New Zealand-valuta kalt Kiwi i mellom verdien av 600 millioner til om lag 1 milliard som oversteg pengemengden i omløp i virkeligheten innen New Zealand på den tiden Andrew endte opp med å skaffe 300 millioner i inntekt fra denne transaksjonen alene i 1987 mens han jobbet hos Bankers Trust. Andrew flyttet videre til Soros Management Fund i 1988, senere bytte til Northbridge Capital Management He er også involvert i filantropisk arbeid, og har donert over 350 000 til et lettelsesfond for 2004-tsunami-offerene. Les mer om. Bli med i Fellesskapet og Start Trading. Følg Tra deCrowd.5 Millionaire Traders på de største feilene du kan gjøre på aksjemarkedet. Aksjemarkedet gjorde meg millionær i 21 år og nå har jeg under de siste årene lært andre spillregler jeg har laget over 4 millioner se min fortjenestediagram, men enda viktigere, har de to månedene i løpet av de siste månedene passert 1 million i handelsgevinst, en veldig stolt prestasjon for både meg og dem. Og likevel, uansett hvor mange video leksjoner, blogginnlegg, webinars, watch-lister og handelsvarsler jeg gir, altfor mange av studentene mine fortsetter å gjøre den samme feilen som hindrer dem fra å ta regnskapet sitt til neste nivå. Den største feilen jeg ser nybegynnere som gjør det, er ikke å kutte tap raskt, i stedet deres egoer tar kontroll, de nekter å innrømme når de går galt og små tap blir følelsesmessig og økonomisk ødeleggende. Det er derfor min første aksjemarkedshandelsregel er å kutte tap raskt, noe som betyr at jeg noen ganger savner et stort skritt etter å ha blitt bevist riktig Jeg har allerede forlatt posisjonen, men dette er for å hindre meg fra å sette min konto og tillit til en posisjon som risikerer katastrofe. Jeg spurte også noen av mine multi-millionær trading venner hva den største feilen de ser og toppregelen de bruker for å lykkes. Min venn Gregg aka LX21 har gjort nesten 11 millioner se fortjenestediagram, og han sier. Opplæring uten en påvist strategi er den største feilen jeg ser Aksjemarkedet er et meget konkurransedyktig sted, og det er mange sofistikerte deltakere som er klar til å ta pengene dine Traders og investorer må sette oddsen til sin fordel hvis de vil lykkes med en suksess Det første som en investor eller handelsmann burde gjøre før de legger pengene sine på linjen, er å finne en strategi som har en positiv forventning. Som for hans nummer én regel. Be patient Tålmodighet er en av de viktigste ingrediensene for å høste stor fortjeneste. Det kan være veldig vanskelig å sitte tomgang når jeg er omgitt av all handlingen i markedet, men noen ganger t han beste handlingsmåte er å gjøre ingenting i det hele tatt, jeg tjener langt mer penger når jeg venter på de beste oppsettene, venter på de beste oppføringene, og venter på de beste utgangene. Du kan også ha SuperTrades i over et tiår og han har oppdaget flere store vinnere enn noen andre jeg noensinne har møtt. Se hans fortjenestediagram. Den største feilen jeg ser investorer som produserer gjør, tar posisjonstørrelser som er for store for porteføljen og ikke bruker stopptap når handler går mot dem. Mange nye mennesker Ønsker å tjene penger, men de vil ikke sette inn arbeidet og disiplinen for å lykkes. De som gjør det er åpenbare, og de fanger seg raskt og forener sin rikdom. Som for sin nummer én regel sier han. Jeg har brukt til å få millioner med en handelsplan Dette innebærer å forske på en aksje og ha en plan om hvordan man tar fortjeneste når det virker eller hva man skal gjøre hvis det ikke virker. Jeg har nå verifisert nesten 3 millioner i overskudd i løpet av de siste parene av år og mine abonnenter h ave bekreftet nesten 1 million i år ved å lære handelsplanen forskning strategien jeg nå underviser. Min kompis Nate har nettopp krysset 2 millioner profit mark se hans fortjeneste diagrammet men har visdom utover hans år Han sier. Den største feilen jeg ser handelsmenn gjør er er dollar tegn i øynene deres og tenker at noen få hundre dollar fortjeneste er ikke god handel, og de trenger mer mer og mer Og til slutt gjør de en vinnende handel til en tapende. Du må starte et sted, og du kommer ikke til å treffe et hjem løp hver gang Andre feil er å koble fra grunnen til handelen, det vil si at dagshandelen blir en svinghandel og hvorfor dette nå mister handelen, er verdt å holde til tross for at det er feil. Som for sin første handelsregel sier han. som baseball - konsistens er navnet på spillet, base treff vinne spill Du kan være en hjemleder, men oftere enn ikke hvis du svinger til et hjem kjører du sannsynligvis vil slå ut Aldri undervurderer kraften til å ta fortjeneste langs måte, tilpass alltid a nd utvikle øyeblikket du tror du vet best, markedet vil ydmyke deg gang på gang Jeg liker å legge til vinnere og bruke husets penger urealiserte gevinster som risiko for større fortjeneste Dette konseptet virker så enkelt å gjøre - legger til vinnere, men i motsetning til hva vi er vant til å gjøre - legger til tapere Prøv det, kan du bli overrasket. Min andre millionærstudent Tim Grittani aka KroyRunner har nå gjort 2 22 millioner på fire år, se fortjenestediagram og sier. Jeg ser altfor mange handelsmenn investorer nekter å kutte tap De skjuler seg til å tro at aksjen vil komme seg tilbake av grunnleggende grunner, eller bare er for stolte av å innrømme at de hadde galt og tapte Uansett hva årsaken er, er sluttresultatet vanligvis en dårlig handel ta dem ut av spillet Du kan være kort, et nært verdiløst selskap som noen var med CYNK og fortsatt sprenge kontoen din hvis du nekter å kaste tap raskt. Markedet er alltid riktig, du må være ydmyk og respektere markedet, eller moren rket vil ydmyke deg. han høres ut som en veteran allerede, akkurat som for sine topp handelsregler sier han. jeg tror den største grunnen til min suksess er jeg handler av teknisk analyse alene om det er det siste otc-lager svindel eller en blå chip-lager, jeg handler diagrammønstrene jeg er mest komfortabel med, og ikke noe mer. Jeg lar ikke de nyeste inntjeningsnumrene eller tilsynelatende positive eller negative PR-cloud min dømmelse, jeg ignorerer disse faktorene helt og bare holder meg til å spille prishandlingen. Ved å holde min tilnærming enkel og bokstavelig talt gjør nøyaktig samme handler igjen og igjen, kan jeg lære av mine feil og bedre meg selv som handelsmann hver dag. Det beste rådet jeg noensinne har fått. Har ingen angrer - Richard Branson, grunnlegger av Virgin Group. Det beste rådet jeg noensinne har mottatt Enkel Har ingen angrer Hvem ga meg råd Mamma s ordet Hvis du spurte hver person i verden som ga dem sitt beste råd, er det en trygg innsats at de fleste ville si at det var deres mor, jeg er nei unntak Min mor har lært meg mange verdifulle leksjoner som har bidratt til å forme livet mitt. Men å ha ingen angrer skiller seg ut over alle andre, fordi det har informert alle aspekter av livet mitt og enhver forretningsavgjørelse vi noen gang har gjort Kilde LinkedIn. Share this slide. Timothy Sykes Entreprenør, Ledende Penny Stock Expert, Trader og Advocate. SUBSCRIBE TO The Huffington Post er et registrert varemerke for Inc. Alle rettigheter forbeholdes. Part av HuffPost HPMG News. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,. -,,,,,,, 2000, 20000, - -,. ,,,,,. 1969 Quantum - Quantum,,,. 1965 5,,. ,,,,. 18,, 12415 2 2003-2006 Barclays 2. ,, -. 70, 400, 200,,,,, 21,,,, -,, FXFINPRO CAPITAL,. . ,,, Forex, CFD,,,,,,,,,,,,, -,. PFX Financial Professionals Limited, HE 237840 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros PFX Financial Professionals Limited CySEC 193 13 PFX Financial Professionals Begrenset MiFID PFX Financial Professionals Limited,,,,. . ,,, Forex, CFD,,,,,,,,,,,,, -,. PFX Financial Professionals Limited, HE 237840 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros PFX Financial Professionals Limited CySEC 193 13 PFX Financial Professionals Begrenset MiFID PFX Financial Professionals Limited,,,,. Forex, CFD,,,,,,,,, FXFINPRO CAPITAL PFX Financial Professionals Limited HE 237840 CySEC 193 13. CIF PFX Financial Professionals Ltd 24 2016,.Top 5 Forex Millionaires Del 1.Mennesker er Seriøst tjene store penger på forexmarkedet Forex millionærer eksisterer i den forstand at det er folk som sitter foran datamaskinen, ser på de samme MT4-diagrammene som deg Men hvorfor mister du Hvorfor vinner de Du vet svaret ikke du fortsetter å si dette at forex trenger mye tålmodighet, utholdenhet, disiplin og å være ren hard kjerne, ved at jeg mener å lære ikke å gi opp De forex millionærene som har gjort alt tapt mange ganger De mistet store penger, men ga opp var ikke et alternativ Tricket er, med hvert fall, det ble en ny leksjon lært, de falt nok ganger at de har klart å korrigere nesten all tåke akes det kan være å få dem til å forex-proffene at de nå er Og det er det de fleste av oss handlerne mangler Disse kvaliteter som setter dem på topp. I ingen bestemt rekkefølge av ærbødighet har jeg samlet de fremste forexmiljømennene levende i tankene Dette er min personlige liste Dette er en liste over folk jeg beundrer og ser opp til, lærer mye fra deres livsstil, handlingsform og alt jeg kan finne om dem som handler om handel. Bil Lipschutz. Lipschutz er uten tvil en av de beste forexhandlerne i live Han arvet 12 000 000 aksjer etter at bestemoren døde. Han investerte mye tid på å lese og lære om markedet som senere skulle spike opp sin interesse for finansiell handel. Han vendte denne innledende investeringen til 250 000, men tapte Alt dette, noe han ansett å være en svært verdifull leksjon han utholdte, og det er nå kjent at Bill har gjort over 300 millioner per år i handel bare på forexmarkedet. Bruce Kovner. Bruce Kovner lånte 3.000 til handel, forvandlet til 40 , 0 00 og deretter tilbake til 23 000 før de bestemmer seg for å få ut 20 000 av rent fortjeneste fra en innledende 3.000 ikke dårlig. Men kommer tilbake fra 43 000, sa Bruce Kovner at handel trodde ham en verdifull ting hver handelsmann burde vite om risikostyring. Kovner har et herskapshus i New York City som har et forsynet rom for å beskytte mot et kjemisk, biologisk eller skittent bombeangrep. Hva kan du gjøre når du har pengene han har verdt 4 8 milliarder dollar fra mars 2014. George Soros. Du forventet han er neste, gjorde du ikke George sitter på rundt 26 5 milliarder kroner Denne fyren har innsikt Soros har dobbelt statsborgerskap fra Ungarn og USA Han har skrevet en bok, The New Paradigm for Financial Markets Kredittkrisen av 2008 og hva det betyr at jeg vil anbefale deg å sjekke ut Det er bare 208 sider, og du kan lære mye av denne boken. I 2009 sa George Soros Vi var vitne til sammenbruddet av det finansielle systemet. Det ble lagt på livsstøtte, og det er fortsatt livsstøtte. Det er ingen signere at vi er hvor som helst i nærheten av Hellas kan vitne til dette. Dette er en fyr som inspirerer meg veldig personlig. Han er verdt 4 7 milliarder. Han solgte sin familiebedrift for å få en startkapital i forexmarkedet og lyktes. Han hadde tidligere jobbet med George Soros, En annen vellykket handelsmann Joe er nå skatteexil i Bahamas og lever et lykkelig liv som alle med penger. Hvis du er en aktiv forexhandler, vil du vite om ham Og oh, det er en annen Joe Lewis Men han er ingenting i nærheten av dette Joe Lewis Jeg skriver om, han er faktisk den helt motsatte. Alexander Elder. Denne fyren er en lege, en psykiater Nei Seriøst I 16 år, da gikk han inn i medisinsk skole. Han forstår psykologi som det er ingen forretning, vel Jeg vil ikke si dette, men duh Og å bruke hans kunnskap på handelsområdet gjør ham til en av de beste handelsmennene i live. Han har et par bøker så langt jeg vet. En av dem er anbefalt på det sterkeste. Kom inn i min handel rom A Komplett guide til handel Den morsomme th Jeg er ærlig talt ikke klar over hvor mye Alexander er verdt, men dømmer seg fra hans tidligere suksesser med handels - og handelsbøker, noe som kan bety at hans nettoverdi er godt over 1 million mark. Men jeg inkluderte ham i denne listen uansett fordi han s verdt å følge. Relaterte Posts. Hvorfor de fleste Forex Traders mislykkes et alternativt synspunkt.

Comments

Popular Posts